Efter en himla massa många..

...timmar på jobbet cyklar jag hem i blåsten, (medvind hem tack och lov, imorse hade jag världens motvind), så sätter jag mig i soffan och dricker te och ett glas rött och äter en toast med ost, rödlök och dijionsenap på. 

På mitt kontor på jobbet hänger den här fina hälsningen från Kenneth <3

Fullt ös hela dagen och jag kan inte förstå att en arbetsdag från 7-21 kan gå så snabbt ändå. 
Men nu känns det i kroppen att jag jobbat en del.

Dagen idag har inneburit ändringar av priser, byten av skyltar, kassan, postärenden, varuplock, bakning och en massa massa annat. 

Cornelia har höstlov och har en kompis här som ska sova över och nu ska jag ta ett snabb-bad och sen lägga mig i sängen. 
Så skönt! 

Godnatt! 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR