Oktober.

 
Och allt går i 200 och jag undrar var september tog vägen?
 
Nu har det varit rätt mycket jobb, personalfest i fredags, och operation rensning här hemma.
 
Idag är jag ledig, och ska ut på en löptur och sen fortätta min rensning.
 
Så här såg det ut då jag cyklade till jobbet i måndagsmorse.
Magiskt.
 



 
 

Elisabet

Ja, det bara susar iväg .., eller den .., tiden! Julmust-stört på jobbet .., det kändes inget vidare :)

Svar: Nä, det är alldeles för tidigt med julmust!
Jessica

Mamma

Och luften är så frisk och klar. Sommaren är underbar och hösten likaså. Vintern har sin tjusning den också och sedan kommer våren och cirkeln är sluten. Jag njuter av mörka kvällar och svala nätter just nu. Visst bor vi i ett fantastiskt land.

Svar: Jag älskar årstiderna. Och hösten är så mysig ❤️
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR