Söndag.

Och jag börjar jobba klockan 7, och tänker tack för vintertiden, eller normaltiden, ljusare på morgonen och en timmes längre sömn.


Så här såg det ut på väg till jobbet.

Efter jobbet cyklar jag hem och fortsätter med städandet hemma. 
Under tiden lyssnar jag på P1 dokumentär, det finns massor med dokumentärer att lyssna på, just idag väljer jag på Arjeplogarn, som handlar om en kvinna som bryter upp från statusliv och stress och flyttar från Luleå till Arjeplog. 
Perfekt att lyssna på under tiden man städar och röjer.

Tjejerna är hos Peter och på kvällen lägger jag mig på soffan.


Luna gör mig sällskap under filten.


Då jag tar kort på henne tänker jag att jag sällan tar kort på mig själv så då gör jag det, trött och med rynkig panna ;) 

Somnar och vaknar en timme senare, så skönt. 
Imorgon är det långdag på jobbet och sen lite ledigt. 

Godnatt!


Elisabet

Så fin du är, Jessica! Med eller utan rynkor. Med, tycker jag.

Svar: Tack snälla :)
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR