Tisdag.


Ute är det regn och rusk.

Egentligen ledig dag men har varit på utbildning. 
Givande. 

Efter utbildningen passade jag på att hämta ut medicin på Apoteket och linser hos optikern. 

Köpte ett reparationsset till cykeln, doftljus och rödvin.

Sen snabbt hem. 

Med bussen eftersom min bil inte vill som jag vill. 
Nu ska den bara säljas till nån som vill ta delarna ifrån den. 
Känns inte kul med tanke på att det är en så fin bil men man kan ju inte överreparera bilen gång på gång. 

Men det är ganska så givande att åka buss. 
Framför allt ur ett ekonomiskt och miljövänligt perspektiv. 
Sen är det skönt att bara sitta och drömma sig bort ett tag. 

Väl hemma fixade jag lite mat och gjorde upp en eld och myste med Luna. 


Och nu ska jag förhöra Cornelia på läxan och sen fortsätta min lugna kväll. 

Imorgon stundar ledig dag.


Ulrika

Ja fy fasen för bilar.:-/

Önskar man kunde åka buss här med, men det är bara att glömma så här ute på landet...

Svar: De ska bara funka med bilar.. Finns det nåt tråkigare att lägga pengarna på.. ;)
Jessica

Elisabet

Ja, eller för mopeder. Min avled lugnt och stilla när jag skulle köra hem från jobbet i söndagskväll. Ledig dag här också. Ljuvligt!

Svar: Inge kul när de inte funkar! :(
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR