Påsk.



Lite annorlunda än det brukar vara. 
Jobb igår långfredagen mellan 8-15, massor massor med kunder. 
Långfredagen brukar vara en kompletteringsdag men igår var det överfulla kundvagnar. 
Sill, påskmust, godis, ägg, lammstek. 
Alla är glada och önskar glad påsk. 
Tänker hur otroligt bra jag trivs på mitt jobb. 

På kvällen åker jag hem till Marie där vi äter en liten lätt middag med pilgrimsmusslor, lax, lufttorkad skinka.


Vi är tre tjejer som pratar om allt från barn, förhållanden, spruckna äktenskap, jobb, till resor och hälsa. 
En bra kväll. 

Idag är det påskafton och ute skiner solen och helst av allt skulle jag vilja sitta i en snödriva nånstans, grilla korv, åka skoter och bara njuta. 
Men det blir löpintervaller, lite ärenden och så ska jag nog packa nån flyttlåda oxå. 
Det blir nog bra det med. 

Elisabet

Jo, det blir det säkerligen!
Här arbetas det också ..., lö - tis och så torsdag och fredag.
Och laxen tog slut. Illa, illa.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR